I hate that random mood when you`re sad for no reason at all.

Det här kanske låter väldigt töntigt men faaaaan vad nöjd jag känner mig. Har lyckats att ta bort sminket nu två dagar i rad. Noga som tusan. Hoppas det håller så jag får nån ordning på huden snart. Skulle ju va nice. Men två dagar .. :)

Varit med sara nu under kvällen, awesome! Så kollade vi på alcatraz också, de va faktiskt ganska bra. Men så tråkigt att följa nya grejer när man bara kan kolla litegrann en gång i veckan. Och så missar man ett avsnitt och sen så blire inge mer. Ja, så brukar det se ut.
Nu ska jag faktiskt gå ut med mina hundar och sedan bumsa ner i sängen för att hoppas på att kunna somna. Det har nämligen blivit ett litet problem för mig, det där med att somna. Bäst att börja i tid. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0