I got money in my hands that I'd really like to blow on you

Hängde med per igår för att kolla finalen på duktiga pojkar. Det blev lite synd om david som fick en dålig start och hamna någonstans i mitten när han åkte in i mål. Och en stor applåd till patte som kom femma, av 39 st. Wiho. Var sedan med david under kvällen och tog det mer än bara lugnt.
Nu ska jag snart gå och långduscha lite. Sen kommer sara hit och äter med oss och kollar lite film. En långpromenad ska vi hinna med också! Myes.

Ebba kräktes i morse, lillan.
Och emma fyller år idag, xoxo och en massa grattis!! :)

När jag slutat imorgon ska jag träffa carro vid simhallen, vi ska simma. Duktiga eller vad!!! Och tro det eller ej, men jag ska nog köpa ett gymkort också! Alltså bara gym och inte jympa eller nåt sånt. Crazy, har alltid sagt att jag hatar gym, vilket jag ifs gör nu också. Men jag måste verkligen träna mina muskler, speciellt armarna. Bara betala o se glad ut. Meningen är ju att jag o carro ska börja träna poledance till hösten.. haha! Kul.


Meow, så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0