nu får de va nog

Den här veckan har inte varit rolig, har pluggat som en tok hela dagarna. Idag har jag suttit från 10.30 till nu, hur kul e det liksom?? Men snart är den iaf klar.. Jag kan iaf vara ledig i helgen vilket glädjer mig sjukt mycket!!

Är så glad över pengarna som rullade in på kontot idag! För denna månad har jag verkligen gjort av med multum känns det som.. Hehe nej men har handlat några dyra saker.. Dyr kurslitteratur, en cykel och  vinterjacka till exempel.. Jag känner att mitt sparkonto börja sakta men säkert gå neråt, som egentligen borde trippa uppåt. Nåväl, nu har jag iaf pengar så jag slipper sno från mitt sparande!

Ikväll ska vi träffa patrik, stina och per. Malin skulle inte vara hemma, har jag för mig.. Synd synd! Men annars ska det bli trevlans! David kommer om någon minut, då har jag bestämt att vi ska gå ut på en longis med hundarna, för det har jag inte gjort nu på hela veckan tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0