måste bli bättre

Ibland skulle jag önska att dygnet var lite längre och att man skulle hinna med allt man vill. Jag hinner typ aldrig träffa någon vän och umgås lite längre, känns det som iaf. Och även om jag någon gång skulle hinna vill jag bara inte lämna djuren hela tiden. Det låter nog lite dumt men det är så det är. Jag vill göra allt, vara med alla och bara ta det lugnt på samma gång. Jag hinner inte ens träna känns det som.. Eller jo det gör jag nog, men har jag tid att göra vad jag vill ett tag stannar jag gärna hemma framför tvn lr nåt. Jag måste va dum i huvet!

Helgen har iaf varit ganska nice, drog till kista med David i fredags, åt mat, kollade lite i affärer och skulle gå på bio, som vi sedan struntade i. Köpte ett par nya mjukis och ett linne. Det behövdes.. Mina gamla skämdes jag typ i, slappa och söndertvättade..
Igår ringde klockan 05.30, oh my vad trött jag var. Började iaf jobbet 8 och sluta 1 så det ska man inte klaga på. Men så trött som jag var igår.. Det var ett under att jag klarade hela dagen haha. Efter jobbet drog jag till barkarby och köpte en jacka på peak, billligt billigt tack vare malin. NIICE! Köpte också ett koppel till whiskey, han drog sönder det gamla..  Under kvällen åkte vi hem till per och malin, dock var bara per hemma. Men det var nice ändå. Vi mös ner oss i soffan och kolla på en film.

Nu ska vi snart gå på två visningar.. Lägenhetsvisningar, helt otroligt va? Ska bli lite roligt iaf.
Nu måste jag gå, whiskey killen börjar bli uttråkad, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0