fortsätt så bebis

Var faktiskt ganska drygt att jobba idag ändå, blev så seg efter skolan. Men det gick bra, jobbade ju bara i tre timmar.. Vi fick till och med en liten present av resten av indiska-teamet för att vi jobbade. Haha, rätt onödigt tycker jag men såklart väldigt gulligt. Alla andra skulle ut o äta och sånt. Alltså dom som jobbar flera timmar i veckan. Iaf så fick vi ett fint ljus från indiska och chokladhjärtan. Chokladen gav jag sedan till David, låtsades att det var jag som köpt dom hihi, fast sedan blev jag ändå tvungen att berätta att jag fått dom först.. Han blev hur som helst glad ändå hihi. Eller ja, de e klart han blev,,, choklad!

Imorgon händer det grejer, eller nja. David ska skriva kontraktet på huset. MEN.. Måste väl tillägga att det trots kontraktet inte är helt bestämt att vi tar det. Så inget tjat och massa frågor sen om det nu blir så att vi inte vill ha det ändå. Haha. Det är väl på måndag vi kan bestämma oss helt antar jag. Så spännande. Nästan så jag längtar till måndag nu.

Jaja, David har varit mysig idag, hör inte riktigt till hans vanor. Han vet inte riktigt hur man är det. Han blev väl så lycklig över chokladen.. Nej men. Inte vet väl jag. Bäst e han iaf, nästan alltid! Hoho. Saknar han lite nu faktiskt, han ligger väl och sussar så sött med vår lille ebbis. Whiskey får inte va i sängen, DUMDAVID har kommit och bestämt.. Däremot vet han ju aldrig vad som händer när han inte är hemma, hihihihi! Men serri, tänk vad underbart det hade varit om vi alla sex kunde få sova i sängen, Jag David ebba tingeling whiskey och diesel. Men nej, whiskey får klara sig själv på golvet. Nä fy vad orättvist! Nu blir jag arg, jag går o lägger mig!

Daviiiiiiiid!! Haha, har alltid undrat hur killar tänker när de trycker fram en dubbelhaka (som annars aldrig finns där) så fort de tar egobilder.. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0