emmis

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, hur skönt som helst! Bakat lite och gått med vovvisarna, under kvällen har jag hängt hos emma. Vi lagade mat och kollade lite tv, bland annat på världens finaste justin, hehe.
Kom hem för ett tag sedan och har hunnit kolla på lite vampire diaries, kommer nog bli tvungen att se de avsnittet en gång till med David någon annan gång, men de e luuugnt för ja gillart!! Han är på fest idag i väsby, jag skulle gärna vilja hämta honom där nu nu nu.. Men han har redan skjuts med några andra senare så det tyckte han kändes onödigt. Jag vill ju ha min plutt här nuuu, kan knappt somna utan honom. Stackars mig, får lov att trösta mig med en ebba och diesel som redan slocknat i sängen, mys!

Imorgon ska vi titta på ett hus, sjukt spännande tycker. Vill väl inte säga för mycket egentligen men vi ska eventuellt skriva kontrakt på det på fredag, fast innan vi bestämmer oss för att verkligen köpa det så måste vi ju besiktiga det först, hoppas det är bra nu!! Enligt David är det tydligen jättefint, som redan har varit där o tjuvkikat utan mig x)
Jag och stina kanske ska träffas med hundarna imorgon också, det vore skojs!! Nu borde jag nog tvätta bort lite smink och borsta tänder så jag kommer i säng nån gång, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0