arg man bliiiir

Ibland blir jag så arg på iphone, mac tror att dom e bäst på allt o kan äga allt. Nu när blogg.se äntligen finns till mobilen ser dom bara till att fixa appen för iphonedyrkare, jag hatar iphone!! Men ibland vill jag ändå ha en så jag kan ha bloggappen och instagram.. hm. Kanske ska sno Davids, det skadar ju inte att ha två mobiler...

Iaf,de senaste dagarna har jag äntligen hunnit att umgås lite. Jag var ju med emma i lördags, stina i söndags och så har jag varit med sandra både igår och idag. Skulle egentligen åkt hem till suzanne och milo igår men milo e sjuk, plutten!! Dessutom så har jag ätit middag och tränat med malin idag också. Så himla glad över att jag äntligen kunnat göra något annat än att plugga.. Juste, i söndags åkte hela tjocka flocken på bio också, hm, jag david per malin stina patrik elin och marcus. Yayya, fina grejjor!!
Nästa vecka har vi praktik och plugg, två examinationer tätt inpå varandra också. Inte nästa vecka alltså men snaart! Hm. Inte lätt att få tid över när man har fyra djur också. Plus att jag så klart vill umgås med David ibland också, och inte bara ses en snabbis före läggdags på kvällarna, som det ofta blir.

Imorgon har vi seminarium till fyra, sedan måste jag skynda mig till tunnelbanan för att ta mig till jobb. Haha kul att jobba från typ halv fem till sju.. Men ställa upp måste man ju alltid, iaf när man kan!
Sååå, en sovis på det här kanske skulle sitta fint?? Natti.


Min älskling, alltid min lilla bebis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0