världens finaste katt!

Sitter just nu i soffan med min underbara tingeling, hon ligger så söt i min famn och spinner. Åh vad jag älskar henne.. Vill ha med mig henne till huset, men vet att hon kommer må bäst om hon stannar här med mamma. Och det är så synd om henne, hon har mega mega knutar på hela bröstet som knappt går att ta bort, flera knutar som gått ihop och blivit en baoting. Ifs hade hon nästan över hela magen för ett tag sedan så en del har vi ju ändå fått bort. Har bara den knepigaste kvar, helt intill huden. Får vi inte bort den snart blir det veterinärbesök.. Det löser sig nog!

Målandet idag gick ganska bra tror jag, hoppas verkligen att bordet blir fint.. Tycker det är lite läskigt att måla det men än så länge har det ju faktiskt gått bra.. David kom efter jobbet också och började att slipa några utav stolarna. Så om jag hinner ska jag börja måla dom också imorrn.

Och så var det ju agility och valpkurs idag också, sista gången för ebba med agilityn och nästa tisdag blir det sista gången för mig o whiskey. Lite tråkigt men ändå skönt, börjar bli så kallt nu. Men whiskey är så duktig o fin o bäst så jag nästan blir tårögd. Ne de blir jag såklart inte men han är en sån himla bra hund, helt otrolig!

Finisar! Och dieselkillen är fem månader nu, såå stor!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0