tacksam hund..

Vi åkte till bromma och handlade lite vovvsaker idag, hundarna fick först följa med in i affären men när vi tröttnade på stirriga hundar lämnade vi dom i bilen igen, hehe. Köpte iaf en säng och ett koppel till whiskey, och en ihopvikbar vattenskål och en megatuff leksak till dem båda. Leksaken e större än ebba haha och när den piper blir hon rädd, men whiskey e glad!
När vi kom hem skulle vi åka in med bilen ända fram till porten, när jag öppnade bommen funderade jag på om jag skulle ta ut hundarna och gå med dom till porten, men det orkade jag såklart inte... Så när jag hoppade in i bilen igen och vi började rulla kräktes whiskey, på sig själv till o med. Massa kräk. Om jag hade tagit ut dom hade jag sluppit tvätta bilen och duscha whirre, viiiilken tajming liksom?? Dessutom hade jag precis handlat massa grejer för över 1000 spänn åt honom, och vad gör han.. han spyr i bilen när vi är hemma?? ÅÅÅH! Det var det, om min tacksamma hund!

Nu ska jag och David mysa ner oss i soffan och titta på vampire diaries, sen ska vi börja titta på true blood, som alla påstår e så himlans bra! Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0