someday i swe

Vaknade vid 8 idag och kunde inte somna om, trots att jag var sjukt trött. Kom hem vid halv 2 igår, mys hos bästa danni och sandra. Jag längtar så efter deras lille skrutt, ska bli så kuuul!

Idag ska vi inte göra så mycket, ut och gå med hundarna och bara ta det lugnt. Skönt tycker jag, för imorgon börjar praktiken som vi ska ha i två veckor, jobbiiiigt! Undrar om jag ska smita in till David och hoppa lite på honom, så kanske han vaknar? Tänkte erbjuda han pannkakor också, men han är inte ett så stort fan av pannkakor så det kanske inte funkar..
A vi får väl se, först ska jag iaf fundera lite på om jag ska beställa justins parfym eller inte, den har nämligen kommit till en sida i sverige nu. Jag antar väl att jag kommer köpa den, men känns lite tråkigt om den inte luktar nå gott. Men ifs så bryr jag mig inte. Vill ju ha flaskan ändå.. Jo, jag ska nog beställa den!! Så himla bra.

Ååååh, nu kommer ju David, jag slipper hoppa på honom. Vad glad jag blir hihihi!
Hejhej!



Finis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0