snart!!

Målandet och slipandet igår gick jättebra, köksbordet hann vi ju såklart bara att slipa men soffbordet är klart nu!! Om det nu inte är så att det har sugit in massor med färg så jag måste måla ett lager till, hoppas inte det för det låter jobbigt.
Vi hamnade hemma hos per och malin igår, det blev en lugn kväll och vi var hemma redan vid 12. Skönt! Nu är David iväg och ska åka cross medan jag snart ska gå upp och fixa mig. Ska nämligen till barkarby idag med sandra, mys! Och ikväll blir det nog per och malin igen!

Måste bara säga att min bebiskatt börjar bli sjukt stor, onormalt stor. Han är snart lika stor som tingen och har inte ens fyllt fem månader... Snäll e han iaf, utom just nu när jag knappar på datorn, han vill slå mina fingrar. Ajje! Whiskey börjar också bli så stor nu så man knappt orkar bära honom längre, suck! Men han e världens bebis ändå och världens sötaste border/aussie hund som finns i hela världen, hehe.
Ne nu e de dags för mig att kliva upp, här kan jag inte hänga hela dagen. Har ju ett par hundar att gå ut med innan vi åker också! Hoppas på bra väder.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0