rawr

Idag har jag varit riktigt jävla biiiiiiiiiiter! Usch o fy. Trött är jag också. trots att vi la oss tidigt igår. Vi har iaf köpt en mikro och ett nyckelskåp idag, David tyckte tydligen att det var väldigt viktigt med ett nyckelskåp.. Så det fick han! Nu skjutsar David min mor och far till arlanda medan jag egentligen ska packa ner våra sista kläder och annat trams. Men så hamna jag ju här.. Men jag orkar verkligen inte idag, allting känns så himla ovärt. BLÄÄÄÄ!

Igår hade vi iaf finbesök, hehe. De va niiice!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog gå och gråta lite i min ensamhet och bara tycka synd om mig själv. Måste bara hitta på en anledning, så att de e okej. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0