mistletoe :)

Igår åkte David till malmö på utbildning, men som tur var slapp jag vara ifrån honom så länge eftersom att han kom hem ikväll. Det tycker vi om. Nu har han lagt sig, han har tydligen ont i huvet och mår illa... hm inte bra med tanke på att jag är förkyld om nästan har feber.. Hoppas inte vi blir megasjuka bara!!

Imorgon har vi grupparbete i jakan så efter det tänkte jag åka till pappas jobb och måla garderoben, om David  också hinner efter jobbet kanske vi börjar med bordet också! Och om jag hinner - beroende på när vi sluter - så ska jag nog åka och köpa lite smågrejer innan, wii!
Jag fick tillbaka min examination idag, och jag är överlycklig över mitt betyg (C) eftersom att jag var helt säker på ett F eller FX.. Men jag klarade det galant konstigt nog!! YEY!!

Nu e jag sliiiten så ska nog gå och lägga mig, ska upp tiiidigt imorgon, blä! Men först ska jag leta upp JBs nya musikvideo, så söt haha! 1 nov kommer hans julalbum ut, niiiice!! Och nästa vecka ännu en singel, med usher. Underbart tycker jag. Jag som älskar julmusik, så får man en hel skiva med jullåtar av självaste justin, mmm!  Men, måste bara säga hur töntiga jag tycker ni är som tycker jag e mupp för att jag e en belieber haha. De e ganska komiskt, så mycket dumma saker man tycker om andra, om sånt som man inte ens har med att göra. Och alla som bara tror en massa saker om honom för att han är yngre, å herregud! Ni e efter säger jag bara!! Vad spelar det för roll ifall jag har hans bok, skiva, parfym och film? Vem bryr sig? Inte vet jag, men alla har iaf en varsin idiotisk kommentar och blick om detta, alla (nästan) utom emma. För hon e beeest! :* Man kanske borde tatuera in hans namn bara för att retas... Neeeee, det skulle jag väl aldrig göra. Men det skulle vara riktigt roligt faktiskt.. Godnatt då folks.


Kommentarer
Postat av: emmaaaaaa

Skulle LÄTT kunna tatuera hans autograf.. :)

2011-10-23 @ 15:31:20
URL: http://nattstad.se/ewahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0