mååååla!

Igår målade vi garderoben som vi köpt och så svättade vi bort massa färg från ett gammalt soffbord som vi hittade ståendes alldeles själv på pappas jobb! Det var mörk mälarfärg på bordet som gick att tvätta bort med lite slit, så nu är både jag och David helt svarta om händerna. Äckligt! Vi ska åka dit nu igen och måla bordet och börja slipa på köksbord och stolar.. Jobbiiigt, men tror iaf att det blir fint!

Älskar vädret idag, skulle kunna vara ute hur länge som helst känns det som, men det hinnar jag ju inte.. Har iaf gått en lång och härlig promenad i skogen med mina vovvar, whiskey verkligen älskar skogen! Sicken tur att vi ska flytta till söderskogen dåå, massa skog hehe!

Undrar vad vi ska hitta på ikväll, David vill nog dricka öl. Jag känner mig mer sugen på att ta det lugnt och gå hem o mysa hos någon.. Men vi får se vad det blir. I helgen skulle jag iaf vilja åka och handla lite smågrejer till huset och försöka välja ut ett fint porslin, tycker det är så himla svårt!!! Och så måste jag städa i rummet och fixa iordning, annars kan jag inte packa klart..
Aja, nu ska jag nog ta mig ut till parkeringen, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0