höstlov? nje, måla packa städa renovera FLYTTA!...

Idag var sista dagen i kursen jag har gått, hade redovisning och fick sen sluta tidigare och strunta i sista dagen som egentligen skulle vara på torsdag. Jippeeeey! Så nu har jag inte skola förren nästa onsdag.. Och David är ledig hela nästa vecka eftersom vi ska fixa o dona med huset! Kan verkligen inte förstå att vi ska sova i vårt nya hem på fredag, känns overkligt. Vi ska liksom bli sambos? Haha.
Så ikväll har vi packat lite och städat nästan hela rummet, skönt att det äntligen är lite fräscht här iaf. Imorgon ska jag måla köksbordet och om jag hinner börja slipa stolsbenen.. Vi köpte nämligen andra stolar igår, finare än dem vi först fick med när vi köpte bordet. Benen måste bli vita bara. Vi införskaffade oss massor med andra saker i helgen också, skönt. Då kunde flera saker bockas av från vår lååååånga lista! Så nu känns det skönt med lönen som kommer imorgon, men dom pengarna lär ju försvinna inom en vecka om jag inte gissar fel..
Aja nu ska jag iaf gå ut med mina vovvar och sedan sova, känner att det behövs! Whiskey fyller 6 månader på lördag btw, och mamma fyller 50!!!!!!!! Och diesel fyller 5 månader imorgon, kool! Nu vet ni det. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0