Det känns bra nuuu!

Helgen har gått riktigt snabbt, kanske för att den varit mysig och bra.. Har packat ner nästan alla mina kläder nu så det är inte så mycket mer som ska packas. Har dock alla apparater kvar, kommer bli dryyygt att packa ner, hatar sladdar! Men det är iaf kul att packa bara David e med, e så mysigt tycker jag, haha. 
Vi har handlat massor av grejer också, känns himlans skönt. Bara typ mikro och kyl/frys kvar nu som e viktigt. Duschkabin, spegelskåp till badrummet och garderob köpte vi i veckan, idag köpte vi matbord, stolar och en dammsugare. Bordet är helt okej, tror det kan bli ganska bra när vi fixat till det. Stolarna tycker jag inte om, men ska fixa dom också, antingen blir dom bra eller så har vi dom bara tills vi hittat några andra. 
Sen ska vi ju ifs köpa en ny soffa också, men det ska vi vänta lite med och se hur vi vill ha först.

Nog om det, veckan som kommer bli jobbig. Vi ska göra ett helt examensarbete på bara en vecka och till det måste vi också läsa en hel del. Tur att det är grupparbete. David åker till malmö på tisdag också, trååk, han kommer ifs hem på onsdag redan men ändå..

Nu måste jag nog sova, har en del att göra imorrn. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0