craaazyyy!

Jag vet att alla redan vet det här men ändå, vi har köpt ett hus. Förlåt, David har köpt ett hus, jag ingick väl i priset eller nåt hoho. Så, söderskogen snart kommer vi. 28e denna månad som senast. Hyped! Haha. Ne men fett kul iaf. Så igår började vi packa ner mitt rum, hm. Fem flyttkartonger e redan fulla och inte ens halva rummet är nerpackat... Men det blir bra!! David kommer kanske ha typ tre stycken så de e lugnt, haha!

Aja, idag ska vi nog åka och kolla på lite saker man måste ha när man flyttar. Det är så mycket grejer man inte tänker på, men kul är det iaf. 
Ingen vila här inte, praktik hela veckan och jobbade igår. Idag är ända lediga dagen, för imorrn blir det praktik igen. Köpte en ny väska igår också, kändes inte speciellt bra då den kostade 1050 med rabatten från indiska.. Trodde jag skulle köpa saker till huset nu men icke sa nicke. Jag behövde en väska okej?

Ne men ut med hundarna kanske? Sen iväg till barkarby och möta upp mamma och pappa, hihi.

Juste, en sak till. ALLA, alltså verkligen ALLA frågar om det är jag eller mamma som ska ha djuren när vi flyttar (förstår verkligen inte hur det kan vara en sån intressant fråga, varför det kan spela så stor roll i folks hjärnor). Men iaf så är det mina djur, det säger väl allt! Mina djur ska bo i mitt hem, punkt slut. :)


Här har ni det, litet o bra för oss! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0