brådis

Fy så trött jag var när jag skulle gå upp för ett tag sedan, lite bättre nu men tror nog jag kommer vara trött hela dagen.. Whiskey har varit som alldeles tokig i natt, de e för att ebba löper. Haha han e så söt för han vet inte vad han ska göra, eller vad han håller på med, men gnäller gör han. Sötis. Försöker att få i mig lite fukost nu, men det går segt. Börjar få väldigt brådis också. om 40 min ska jag gå och innan jagkan göra det måste jag äta, gå ut med hund, byta om och klä på mig något annat.. Och här sitter jag och bloggar????

Strunt samma. Senare idag ska vi antingen gå hem till Davids faster, packa eller åka till barkarby och kika på dammsugare och lite sånna grejer. Kul tycker jag!!



Fast nu måste jag skynda mig, bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0