möööööööh

Har börjat packa upp lite av av mina grejer idag, det tar ju huuuur lång tid som helst!!? Tråkigt är det också. Aja nu har jag iaf gett upp för dagen.

Helgen har gått lite för snabbt tycker jag för imorrn börjar praktiken, i tre jävla veckor!!! Jobbskraj? Hehe lite kanske.
Handlade lite i stan med therese i fredags och fick iaf hem ett par jeans och en schal som jag blev nöjd med! Sen när jag kom hem på kvällen hade mamma köpt en onepice åt mig. Gulliiii. Fast tycker inte om den egentligen, oäkta onepiece kan ju skita ner sig hohoo. Men den är ju iaf mysi.
Efter jag jobbat igår åkte jag hem till bästa emma. Middag och myyyyyyyyys<3 

Massa mys, lr nåt. Hehe eh. What.
Nu är det jättetråkigt här. Vad gör man då? Ingen aninggggggg.

<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0