bästa

Idag har det varit en riktigt irriterande dag, åkte till huddinge o tillbaka bara för skoj skull.. ELLER??
A, eftermiddagen blev iaf bra tillslut, bästa tobias e så bäst så han e nästan den bästaste mohahaaa!!

Fick hem biebers julalbum igår, glad chey! I mitt huvud är det redan jul iaf.. :)
Emma hälsade på huset för första gången igår också, o så kom tobbe också, också också också hööö. Vad jag håller på. Mys var det iaf hur som!

Får se om det blir jag eller David, antagligen jag, som hämtar mamma och pappa senare ikväll på arlanda. Men nåt annat kul ska vi väl också hitta på. Mwääää

Det här blev lite loj, skiter iiiiiii! Fixa sig liiiiite kanske? HERRRÅÅÅÅÅÅDÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! sry


Har kollat igenom lite gamla bilder, haha skojj!!!! Saknar skolan lite nu! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0