väldigt roligt

Idag efter jobbet kom emma in till stan för att äta middag med mig och evelina, men emma kom först. Så vi gick runt lite och hamnade på plattan där vi hörde massa konstiga bieberfans ropa efter justin... Justin e typ i australien så det blev väl ganska svårt, ne men syftet var väl att dom ska försöka få honom till sverige. Vilket dom aldrig kommer lyckas med eftersom dom var för få, men man kan ju hoppas, jag hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja när evelina kom gick vi drottninggatan och letade efter någon fin restaurang, hittade en som hette pong. Haha, men gott vare!!! Själva grejen var att vi skulle "fira" emma lite, men innan vi ens hann tänka på att ge henne presenten så gick vi ifrån restaurangen. Hamnade då på seven eleven för att fika (?). Jaja, hon fick fina cocktailglas och en sourz iaf hehe. Men serri, seven eleven??

Aja, när jag kom hem var David iaf redan hemma och hade till och med gått och lagt sig. Han har nämligen galet ont i huvudet och jag vet inte vad.. "Känns som min hjärna ligger löst inne i ett skal..." Aa nåt sånt sa han. SJUKT KUL PÅ EN LÖRDAG TYCKER JAG!!! WIIIIE.

Och så skulle justin va på tv idag också, trodde iaf att han skulle va med i kanske 10 min, nej EN MINUT!!! TRÅKIG!! :(

Nu ska jag fortsätta med mitt bittra humör, hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lite roligt att du publicerade det här inlägget klockan 22.22.22 haha! xD

2011-05-08 @ 01:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0