typiskt

Typiskt att min dator har gamla powerpoint så att jag inte kan öppna en presentation vi ska redovisa på torsdag. Hade tänkt skriva ner vad jag skulle säga nu så jag kunde börja träna men ikke.
Idag har jag skrivit på min examination hela dagen, riktigt surt men snart är det sommarlov. Har ifs målat pyttelite hema hos sandra och dannis nya lägenhet, den går igenom en megarenovering just nu. Fint kommer det bli.
Aja, helgen var trevlig. I fredags tog vi det lugnt, jobbade i lördags och efter det firade vi pappa som fyllde år i förväg. Sen drog vi till skunken och sen till patriks nya lägenhet och våldgästade lite. Igår var vi på någon crosstävling i arlanda och åkte en massa bil.. Haha bra, nu kommer jag ihåg den helgen också om jag vill kika tillbaka någon dag!


Alltså hahaha så jävla bra!! Snacka om chockad. Avis? OM jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0