tråkiigt

Jag har verkligen jättetråkigt, efter skolan idag tänkte jag sticka hem och kika hur det går för danni och sandra men dom skulle till jakan, sen skulle hon ringa mig när dom var tillbaka.. Nu börjar jag fundera på om dom glömt bort mig??? David kommer iaf hem snart så då har jag iaf något att göra. Men jag vill ju kolla på deras kök som de börjat montera idag.. Meeen det verkar inte som det kommer bli av nu. Jag klarar mig väl haha. Får traska dit imorgon istället.

Nu fryser jag, har ont i magen och ryggen. Mensverken närmar sig också. Så ni vet liksom. Eeeh, hejdå.



Update.. Hon ringde nu, typ fem min efter jag skrev det där, dom hade inte glömt mig å så glad jag blev haha :D
Men dom skulle inte tillbaks dit nu så jag går dit imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0