tjo

Tidig föreläsning idag, tur att den var bra annars hade jag väl somnat. Var iaf hemma redan vid halv ett så det var ju nice ändå. David kom hem typ en timme senare och vi åkte till en crossaffär, stackarn är så himla sugen på en ny. Och tyvärr så sa han för ett tag sedan att han kanske ska köpa en heeelt ny. Vilket jag tycker känns väldigt onödigt, samtidigt som jag förstår honom då han hittat en för 30 tusen mindre än vad dom annars kostar. Jaja han gör som han vill.

Nu har vi ätit och vet inte vad vi ska göra, jag är iaf ganska trött så skulle vara skönt att vara hemma. Men vi få la se!

Men gud, måste bara berätta vad som hände pojken min inatt på hotellet... HAN RAMLADE NER FRÅN SÄNGEN HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0