sovdags

Det är fan inte kul att plugga asså, speciellt inte när stressen stressar upp en ännu mer. Men jag ska nog klara det ska vi se. Skönt att komma ut lite idag iaf, jag tänker på agilityn. Näst sista gången idag tyvärr. Men vi kan nog träna lite i sommar så det blir bra, sen ska vi nog gå fortsättarkursen i höst.

Imorgon är det skola från 10-12, sen lite snack med gruppen om redovisningen. Efter det måste jag snabbt hem och fortsätta på min dumma hemtenta. Den värsta hittills, men det beror nog också på att vi hade så kort tid på oss och att vår lärare är så jävla bäng. Haha.

Nej nu är det sovdags för min del, ska ju ändå upp ganska tidigt imorrn. Godnatt.


Underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0