så trött så jag måt illa

Galet trött, förstår inte riktigt varför men det är knappt så jag kan hålla ögonen öppna. Dessutom snurrar det i huvudet och halsen mår illa. Har väl inte sovit dom timmarna jag egentligen måste.. Gick upp vid nio igår med David och åt frukost. Sen hängde jag med sandra hela dagen på ip där det var fotboll och sånt, spårade väl ut litegrann på slutet men.. Efter maten här hemma gick jag och David till per och malin, sen hamnade vi hos john till typ tre på natten. Så ja, lite trött får jag väl vara idag, sov bara till elva haha.

Idag har vi iaf varit i stinsen, pappa som inte fyller år fören om en månad ska firas redan nästa helg. Så var tvungen att hitta något fint, men det gick inge bra så får antagligen åka till stan någon dag. Vi har också varit på väsby crossbana där det var tävling. Nu är vi äntligen hemma och jag sitter i min soffa och slappar, försöker vila lite medan David är ute och springer. Kan han sluta vara så duktig??

Nä, nu ska jag mysa med min hund och kolla klart på hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0