psycopath

Valborg och vi hamnade hos per och malin med fina människor, mat och.. aa. En trevlig kväll helt enkelt. Mådde skit av förkylning och halvvägs till feber men det gjorde mig inte mycket. Per/Psycopath - love it! Galen människa det där men vi gillart. Vaknade sent idag och har bara åkt runt och hälsat på folk. Trevligt. Dock är jag fortfarande dålig och mitt huvud tar snart kål på mig. Så fort jag går ut i solen så får jag ont, nu vill jag att den här förkylningen ska gå över!!

Nu har vi varit duktiga här hemma. David har precis varit ute och sprungit och jag har plockat lite samtidigt som jag lyssnat på JB. Känns inte alls fräscht här för det men det ligger iaf inte saker överallt. Mitt rum måste verkligen megastädas!!!

Snart blir det tacos. Pappa kom på att vi skulle ha tacos idag, är det inte lite fantastiskt? Hehe.


"Bieber fever is spreading across the country..
wait world no, universe..
Bieber fever is spreading rapidly
and its incurable I repeat incurable"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0