milooooo

Åkte hem till suzanne och hennes lilla milo idag, trevligt. Alltid kul att träffa henne, ändå ses vi nästan aldrig.. Och nu blir det inte igen på ett tag heller då dom ska åka till malta på torsdag och stanna där i tre månader. Och då är milo nästan ett år redan, galet!
Agility på kvällen, gick hur bra som helst... Till ebba gjorde en såndär felbedömning när hon skulle hoppa igen och gjorde illa sig, blev rädd och osäker. Stackarn. Var bara att hoppa tillbaka några steg och börja om med det vi precis lärt oss haha. Gick iaf bra tillslut.

När jag kom hem låg David redan i sängen och väntade på att jag skulle komma och natta honom, det var ju roligt! Men jaja, på torsdag ska vi iaf hitta på något tillsammans. Längtar.
Imorrn är det skola och när jag kommer hem måste jag sätta mig och läsa snabbt som tusan (vilket oftast inte brukar gå så bra). Väldigt högt tempo nu då examinationen ska vara inne om mindre än en månad, och kursen har knappt börjat? Bra där.

Nu måste jag duscha och sedan sova. Sov gott!
Men vad hände precis när jag skrev det? Jo min katt kom och la sig på mig nu, hon gör alltid så. Precis när man ska gå. Så känner man sig dum...



Justin bieber - Pray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0