kooool

Skolan är hur booooooooring som helst, läraren suger och det är stress men jag tar det lugnt ändå med fet jävla ångest?! Det gör ingentign för det löser sig ändå. David åkte till sundsvall ändå, men han kommer ju imorrn. Och vad var det jag sa? Jag kommer knappt märka av att han är borta tills han är här igen, så sant så sant.

En lite rolig grej.. Skulle gå ut och gå lite med ebba för någon timme sedan, och precis innan jag skulle lämna datorn ringde min mobil och gissa vem? Lina, av alla människor. Glad blev jag för jag förstod precis varför hon ringde. Vi gick alltså ut på en promenix. Från halv 8 till... nu haha. Tiden går fort när man har trevligt. Och jag vet att man alltid säger det här, men nu får det verkligen inte gå så här lång tid till nästa gång. Men det är nog omöjligt, för senast vi sågs var när min FÖRRA katt elvis var bebis hahahah!!! Aja det var hur som helst kul att träffa henne. Nu ska jag ta det lugnt och göra ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0