knas

Idag har jag pluggat, ovanligt va? Hehe nej men vi var på en husvisning idag, eller vi var där igår också men idag tog vi med oss mikko som kunde hjälpa oss att kolla lite. Pappa e ju inte hemma nu liksooooom. På tal om igår, morsdag var det men ingen mamma var hemma. Vi kunde iaf fira Davids mamma och snacka om kul, och nervöst haha. JAG var nervös, kan inte tänka mig hur nervös sandra var.. Men bra gick det iaf haha. Så glad för deras skull....

I lördags jobbade jag 8-15, toktidigt för morgontrötta mig men det gick bra. Grillmys här hemma på kvällen med sandra, danni, per, malin, patrik, stina, lia, john, pölen, malin, mikko, tobbe, figo, skunken, emelie och david såklart. Fin kväll med fina människor helt enkelt.

Bjuder på en bild på två tjockisar och en pöl heheheh.

Undra om jag ska försöka skriva klart hemtentan nu så jag bara kan fixa iordning dden imorgon, och sedan bli helt fri? Hm, skulle va riktigt skönt. Får se om jag orkar.


Underbar människa sjunger underbar låt helt underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0