jobbig dag

Igår när jag kom hem från agilityn tänkte jag att jag kunde kolla igenom boken jag ska läsa till imorrn, visste att jag skulle läsa två kapitel men hade inte kollat hur många sidor och så. Men två kapitel är ju max 60 sidor tänkte jag så det är ju inga problem att läsa på en dag. Men ikke, det läraren menade var del 1 och del 2 i boken, alltså nästan 160 sidor. HAHA! Grym man e som kollar upp sånt innan.. Så idag har det varit fullt upp, föreläsning från 11-13 som faktiskt var riktigt bra. Sen raka vägen hem till soffan för att slå upp boken och läsa.. Nu har jag läst 120 sidor. Lr ja, läst har jag väl inte riktigt gjort på ett tag. Har mest tittat igenom och läst det som känns viktigt. Och jag är jättetrött, yey! Jag känner mig iaf duktig som inte struntat i det..

Annars har det inte hänt mycket idag. David åkte cross (fyra varv) tills den gick sönder, han trodde det var växellådan. Han har så tur hela tiden. Allt går ju sönder på alla hans crossar. Fattar inte vad han gör?
En bild från i lördags kan jag ju lägga upp iaf, då fick han punka efter max 20 min. Haha kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0