jag som blev så glad

Någon timme efter jag skrev förra inlägget ringde min älskling och sa att han inte behövde åka till sundsvall. Glad blev jag då. När han slutade för dagen ringde han igen.. "Jag måste åka till sundsvall ändå, men åker imorrn istället och kommer hem på fredag.." Ledsen blev jag då.
Och nu säljer han sin cp-cross så han kunde inte komma hem och mysa med mig heller.. Men snart borde han komma. Vad larvig jag är. Han kommer ju på fredag, kommer väl knappt märka att han åkt fören han är hemma igen. Men ändå.

Träningen var galen, eller hon som hade passet sög, bigtime. Men inte vet jag, allt var bara jobbigt idag, knas.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och hoppas på att David kommer strax därefter, vi ska liksom äta själva idag. Vilket betyder att maten inte är serverad och klar som den brukar. Jobbigt läge.



De senaste dagarna har jag fått flera förfrågningar om hur kattungarna mår, och inte  vet väl jag det heller? Dom är ju hos en annan familj nu. Det fick mig att sakna mina bebisar. Men pappa säger att dom har det fint för han känner familjens morfar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0