herre gud säger jag bara

Vår nya lärare i pedagogik SUGER. Han är hur tråkig som helst att lyssna på och skriver aldrig nåt på tavlan så man fattar vad som är viktigt. OCH, han har inte ens läst vår uppgift utan bara tagit för givet att det var samma som de som gick kursen innan oss hade. Hahaha han har bett oss läsa om 1800-talet och framåt (alla sidor jag läste igår), sedan snackat om det på seminariet. När vår uppgift handlar om 1950-talet och framåt!!! Hahaha jävla retard. Känns ju sådär nödvändigt när man knappt har en månad på sig att göra två uppgifter, wiiiie!

Idag efter den onödiga skoldagen har jag iaf haft det mysigt med min pojkvän. Vi har gått till centrum och tillbaka med vovve och tittat på vampire diaries. Jag tänkte kolla på ytterligare ett avsnitt medan han ligger och snarkar hihi.
Nu kom katten och la sig i mitt knä så jag iaf har någon att kolla med, hihi.


Och vi saknar våra kattemissar... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0