att vara stressad passar inte när man är trött

I söndags tog vi det chill. Kollade på ett muppigt hus, åkte hem till Davids föräldrar ett tag och sedan hängde jag lite med sandra medan David åkte för att fixa klart sin tattoo. Sweeeeettt!

Igår hade vi skola och efter det skulle jag plugga, men någonstans inom mig vägrade jag tydligen. Slutade med att jag satt framför datorn hela dagen, allt för att slippa. Däremot fick jag skiten på mig idag istället, fast egentligen inte. För efter basgruppsdagen idag började jag läsa. Men efter att ha kämpat igenom 15 sidor kunde jag bara inte hålla mig vaken längre, det gick inte. Hängde med datorn då med istället, men bara för att hålla mig vaken. Så blev man ännu mer stressad. Jag pallar fan inte äckelplugg. Skulle kunna spy på allt. Men måste man så... Pyton.

Imorgon måste jag läsa och förbereda massor till en vfu uppgift. Åh vad jag inte orkar. Vill bara njuta av underbart väder.. Hoppas vädret blir dåligt bara för det... Mohahahah!

Nu måste jag väl sova, så jag kanske blir någorlunda pigg imorrn. Jag klagar jag vet, men ibland måste man bara få skriva av sig lite!!!!

OCH JUSTE nu höll jag ju på att glömma... Agilityn idag gick fint, lärde oss ett o annat. Finfint. Nu är ebba jättetrött och jag blir förvånad om hon inte har träningsverk imorrn.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0