åh

Vad gör jag egentligen? Jag skulle ju plugga som en tok? Är galet stressad och gör ändå inget åt det.. Inte alls bra. Imorrn blir det också stress.. Vill skriva lite mer på examinationen, danni och sandra får nycklarna till lägenheten imorrn så måste dit och hälsa på och så måste jag städa mitt rum så det blir fräscht. Jag blir tokig. Vill egentligen bara gå till lägenheten imorrn men aja, livet är inte alltis rättvist.

Och nu tänkte jag precis gå och lägga mig, men så kom jag ju på att jag har en hund. Så måste väl gå ut med henne först. Sen får jag lägga mig bredvid min fina pojke som snarkar så fint. Eler egentligen är det jävligt irriterande men då dunkar vi honom i ryggen till det blir tyst på honom. Mihi XXXXXXXX!
 

Jag älskar väl nästan alla videoklipp när han är med så jag antar att jag inte behöver säga att jag älskar det här med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0