å så glad

Vakna tidigt idag så nu är jag jättetrött, ska väl snart sova? Skolan sög och jag blev bara ännu mer arg på läraren idag, synd att det är obligatoriskt att gå på seminarium under den här kursen.. Tar bara massor av tid för ingenting. Hann iaf skriva lite på min hemtenta innan David kom hem och åt med mig. Efter det gick vi ut med ebba och hem till danni och sandra för att titta hur det går för dom. Slutade med att bröderna olsson la klart golvet i köket, så duktiga så. Sen måste jag bara säga att jag är jätteglad. Nog om det. Sovis vare.

Hoppas du luktar gott lilla parfym, annars är det nog nästan så att jag måste ha den ändå.. Det börjar gå över styr nu.. Jag kan inte älska en kändis så mycket? Men han är bara för underbar.

 



Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min älskling, bästa älsklingen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0