seg dag

Igår var det den 17 maj, norges nationaldag och jag satt hemma i min soffa med datorn här i sverige. Försökte plugga men det gick inge bra. Tråkigt när man vet hur kul vissa hade. Och idag var det galet segt, skulle träffa therese på halv 8 bussen meeeeeeen var hon där? NEJ! Drygt som fan så fick vänta på henne i en halvtimme, så tidigt på morgonen?!!!! Galet. Jaja föreläsningen som vi kom försent till sög så vi gick i pausen. Arbetade med ett grupparbete till typ halv tre eller nåt, segt som sagt. Hängde i stan en stund och åkte sedan direkt till jakan för att träna. Stressade till kungsängen där David hämtade mig, körde snabbt som tusan till bålsta innan de stängde och hämtade min mobil. Lång dag.

Och David köpte den där crossen i måndags, lycklig han var. Fixade med den hela kvällen för att köra den för första gången igår. Då märkte han att den läckte olja. Ofattbart. David sluta köra cross tänkte vi då. Men han åkte tillbaka med den idag och de fixade den. Men ändå, hur är det möjligt att det alltid är han som har sån otur när han är så noga med att ta hand om sina crossar som man ska. Och han som köpte en HELT NY bara för att det inte skulle vara något fel. Jaja, min har också börjat läcka olja nu fick jag höra. Det var ju kul, hoppas det inte är något dyrt, isf blir det fattigt.

Nu kom mamma in och sa att jag inte får sitta uppe.. Hm, trodde jag fick bestämma sånt själv nu för tiden. Tydligen inte. Får väl lyda henne så hon inte blir sne på mig, gick trots allt upp halv 7 idag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0