söta mami

Haha min mamma är så gullig, innan hon åkte iväg kom hon in med en tallrik med äpple och mandarin till mig. Färdigskalat och uppdelat i klyftor, känner mig liten. Skönt att plugga hemma idag, vädret liksom hallåå? USCH! Skönt att ebba har bajsat så vi slipper gå ut på ett tag, haha. Ikväll blir det lugnt, vi ska fixa det sista till vår outfit vi ska ha imorrn. Emelie har nämligen födeledagskalas då, med hippie-tema! Ska bli kuuul! Ska försöka att lägga mig ganskaa tidigt idag också eftersom att jag jobbar imorrn, man vill ju inte komma trött till party! Fast nu höll jag på att glömma, måste kirra emelies present idag också. Hoppas hon blir glad annars blir jag ledsen haha. Inget speciellt men ändå.

Nu måste jag lägga ifrån mig datorn, blir galen på internet! Förstör ju all koncentration när man ska plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0