liten vila

Hade muntlig examination idag och är klar med det allt i den här kursen nu, hur skönt som helst! Så har haft en riktigt skön kväll och kan njuta av inte känna mig stressad över skolarbete ända tills på måndag. För då börjar vi med en ny kurs. Tur att jag inte vet vilka sidor det är vi ska läsa för då hade jag inte fått någon vila, wiho. I morgon ska vi bara ta det lugnt, skönt med tanke på att jag fortfarande är väldigt förkyld. På lördag får vi se vad som händer, någonting måste vi ju hitta på iaf.
Ska köra lite bil med mamma imorgon också, ångest för att det var så länge sedan. Borde kunna ta det där körkortet nu, bara tiden till teorin som jag inte har. Nu blir det ut med ebba och sedan lägga mig bredvid snark-David och spinnande tingeling. Mys och trångt men jag gillare! Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0