Hej hej!

Helgen var grym med chill i fredags och hippiefest i lördags, firade emelie! Suzanne kom hem till oss också och åt middag innan med sin lille milo. Hur söt liten bebis som helst! Vi lekte sen somnade han. Igår åkte vi runt lite i bro, bålsta och skokloster. Vidare till sibylla för min bakfulla pojkvän bara SKULLE ha en tunnbrödrulle.. Haha.
Hem för att storstäda hela mitt rum, äntligen är det fräscht här inne!!!! Pappa lagade mat som skulle vara klar halv sju. Halv sju sa han: "Då bestämmer vi att vi äter halv sju..?" me: "Eeh, klockan är halv sju?". Så hade han kollat på en klocka som inte var framställd hahaha så¨det blev mat halv åtta istället! Kuuuuuul!

Idag åkta jag och therese in för att klippa oss, vi blev ganska nöjda. Vidare till frescati för att köpa några böcker, tog fel tunnelbana så hejdå tiden! Halv ett dog vi nästan av hunger, och vår föreläsning skulle börja ett på sveaplan.. Inte en chans att vi skulle hinna, så vi sket i det. Åt och satt och snackade i typ 2½ timme istället, nice!
Nu är jag hemma och min pojke äter mat, jag dissar honom och glor tv istället, snäll flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0