grattis johne

John fyller 24 år idag så grattis till honom, jag och David ska åka dit om ett litet tag fika lite. Ska bli trevligt faktiskt, vi träffar inte han så ofta längre, tråkigt nog. Annars är jag megatrött för att jag började halv 7 idag och fick gå ända till 3, tycker jag var riktigt dåligt eftersom att jag är där en halvtimme mer än vad jag behöver varje dag. Så förstod inte varför jag var tvungen att stanna så länge när jag har massor av plugg att göra här hemma. Men trött skulle jag nog vara ändå. Fick inte sova ut så himlans mycket i helgen eftersom vi var i kungsberget i lördags, och på husvisning som var ganska tidigt. Men jaja, på måndag kan jag iaf sova till klockan 9, får se det som en liten sovmorgon! Vilken fritid man skulle ha om man bara jobbade, så man slipper att plugga e fyra timmar varje dag efter man slutat. Längtar som tusan tills jag är klar och har bara gått en halv termin. 3 år kvar GUUUUD SÅ KUL! Och igår fick jag reda på betyget på min första examination, hade väntat mig ett fx eller möjligtvis ett E men så fick jag ett D. Blev superglad! Första delen av första kursen helt avklarad.

Huset vi var och kollade på i söndagd var förresten superfint. Där vill vi bo, trots att jag egentligen tycker att skokloster är lite långt bort. Men jag antar att man vänjer sig. Tror David ringde banken idag så ska bli spännande att höra vad han säger sedan, om det hänt något nytt! Nu ska jag gå och titta mig i spegeln och kolla så att jag iaf ser respektabel ut, trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0