daviiiiid!

En vecka avklarad av praktiken och det har väl varit kul! David kommer om vilken minut som helst också så jag är glad. Utom mitt dumma pms-humör som dyker upp då och då, oupps! Ikväll blir det iaf lugnt eftersom vi är trötta. Dessutom ska vi upp tidigt imorrn då vi och jättemånga fler ska dra till kungsberget. Ska bli jättekul med tanke på att jag inte åkt något i år ännu, känner mig syndig nästan haha. På söndag blir det husvisning, ett hus som ser jättefint ut på bilderna! Hoppas det är det och att det inte stiger så värst, hihi! Näru, nu kom min bebis wiiiiiiiii! Måste bara tillägga att vi varit tillsammans i 2 år och 11 månader nu. Snart tre år alltså, då blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0