Dag 21 – Mina mål/drömmar/önskningar

Först och främst vill jag så klart bli klar med min utbildning, efter det hitta en förskola där jag kan jobba och trivas på. David har ju också sin dröm om att flytta till hus, så det ligger väl också högt på listan nu även om jag nog skulle trivas lika bra i en lägenhet. Lite får jag allt offra haha. Egentligen vill jag få barn tidigt, oväntat va? Så skulle egentligen vilja ta min examen, få barn och sen jobba. Men det är ju bättre att jobba lite innan så man får det bra ekonomiskt innan man skaffar barn. Jag skulle också vilja öppna min egna förskola då jag har en fin idé. Men då behöver jag ju ganska mycket pengar så det kommer nog aldrig hända, men drömma får man ju alltid göra!
Att lyckas med min förskola och bli ekonomiskt oberoende skulle ju vara världens dröm. Och att gifta mig med David då jag är runt 30 och ha en fin kärleksfull familj med två/tre barn skulle nog vara det bästa. Om jag fick önska. Jag vet att typ inga utom några stödjer mina tankar, att jag borde resa hitan o ditan först och allt det där. Men det kan jag ju göra när jag blir gammal! Så ser det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0