Converse

Det är stress men jag tar det lugnt ändå.. Iaf till imorgon, då börjar helvetet för min del. Nu har jag tagit det lugnt alldeles för länge må jag säga. Ska läsa hur mycket som helst, och jag vet att jag kan läsa mycket på en dag, när man läser twilight. Att läsa om filosifers olika lärteorier och sånt kommer nog bli grymt mycket värre. Har hört att 30% hoppar av sina utbildningar när de går den här kursen, för att den är så jobbig...
Anyways.. Min faster ringde mig igår och erbjöd mig lite helgjobb. Super tycker jag. Börjar på lördag och fram till slutet av maj. Lite extramoney sådär. Och inget slös på onödiga resor i sommar blir det heller.. Rättvik veckan och sen får jag på något vis nöja mig. Fråga mig inte hur. David kan iaf inte ta ledigt eftersom att han precis börjat på ett nytt jobb. Men vi har pratat lite smått om en resa i höst eller alperna i vinter så något måste det bli iaf.

Funderar på att styla mina egna converse, man kan göra det på deras hemsida. Grymt ju. Göra sina egna skor nästan helt som man vill. Hm en riktig funderare!

Idag var det skola, på hemvägen hämtade mamma mig med bilen så jag kunde övningsköra lite. Efter middagen bakade jag och David en tigerkaka, blev hur god som helst. Jag som inte ens tycker om det så mycket, haha.
På torsdag ska jag emma och evelina träffas och äta middag. Ska bli kul för det var länge sedan Speciellt eve, kommer knappt ihåg senast! Sen på lördag blir det party med hippie-tema. Emelie fyller nämligen 23 år imorgon så det måste ju firas. Längtar dessvärre inte till att gå runt som en hippie, usch! Haha.
Nej nu måste jag gå och tvätta bort smink, borsta tänderna och hoppa ner i sängen breedvid min svettiga pojkvän. Det blev ett långt inlägg.. förstår inte! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0