chillar med min vovve

Vakna tidigt idag, basgruppsdag i kommunhuset och sen har jag bara tagit det lugnt. Ska snart ut med vovven och sedan till friskis och träna med therese. Köpa gymkort o grejer, nu jävlar! Mycket utgifter den här veckan, klippa håret 500, byxor och nagelack som jag handlade igår 350, friskiskort idag typ 1600. Mycket mer jag skulle vilja ha nu och måste dessutom köpa en eller två skolbäcker till.. SUCK!!!
Blää, ebba klättrade precis upp och la sig på min jacka som jag tydligen slängt på soffan, hon löper... Jaja stackarn, hon kan inte behöva ligga på golvet hela dagarna ut och in bara för att hon löper, haha!

Borde väl plugga egentligen, men har precis slipan mina ben med nåt slags sandpapper så dom blir lena, allt för att slippa liksom..


Världens godaste, pappa kom hem med den till mig i lördags från kryssning. Hade redan en som inte är slut. Så nu får jag ligga i hårt. Kommer lukta som den nu ett tag. Tack papi! Haha David fick en morgan och en tub fyllt med mojito, ser superäckligt ut!
Nu blir det ut med vovve, snart iaf. Och sedan får jag nog läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0