brago

Sitter i soffan med tvn på, datorn i knät och munnen full med bragokex. Allt annat än att läsa helt enkelt, ångest! Skulle ju lika bra kunna gå och lägga mig men tror inte jag kommer somna för att jag känner mig så stressad.. Hur ska detta gå?! Skoltrött efter typ 10 veckor...

Träningen igår gick iaf bra, var jobbigt men inte jättejobbigt och fick ingen träningsverk. Trodde jag var otränad som bara den men jag hängde med på allt så det var ju bra!!
Imorrn ska jag träffa emma, hon har vunnit biobiljetter och bjöd med mig på bio så det ska bli jättekul! Äta något innan också såklart, det kommer nog aldrig hända att jag och emma kommer hänga utan någon slags mat, haha så jävla hungriga!
Och på söndag firar jag och David tre år så då ska vi ut och äta och kanske på bio, myspys! Tre år är faktiskt ganska länge, men på något sätt känns det bara som en början. Vilket är väldigt bra och skönt! Nu ska jag nog tvinga mig att läsa några sidor. Sen måste jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0