äntligen

Kände att jag började få lite feber i lördags när jag jobbade, tog två alvedon och fortsatte vidare till bowlinghallen. Jag förstod att jag skulle må bajs så fort alvedonen gick ur mig.. Och jadå, så klart hade jag rätt! Men kul vare så längde det varade. Jag, emelie x 2, anna, figo, mikko och david var det, nice nice! I söndags fortsatte febern men det stoppade mig inte från att hålla igång hela dagen, dumma mig. David åkte med mig för att handla lite ny kurslitteratur och betala agilitykursen. Där gick 2500 spänn... Får leva med att känna mig fattig, trots att jag egentligen inte är det. Men hatar verkligen att sno pengar från mitt sparkonto! Igår och idag har jag skrivit klart alla mina uppgifter tills den muntliga examinationen på torsdag, kanske ska rätta lite sen bara. Febern är borta men förkylningen och det där onda monstret i halsen är fortfarande igång! Så blir det när man jobbar på Dagis! Nu ska jag nog gå och leta efter lite mat till min mage! 

Jag skriver så knasiga inlägg, helt osammanhängande, men det skiter vi i! Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0