wi

Gud vad seg jag är idag, satt uppe hur länge som helst igår med teori, tiden gick tydligen väldigt snabbt. För i ena sekunden var klockan 11 och nästa sekund va den 20 över 1.. Fick alltså kämpa för att vakna imorse. Idag ska jag vara med suzanne och milo. Dom kommer hit om ett tag. Ska bli superkul att träffa dom igen, länge sedan nu. Hoppas bara inte ebba och milo är lite smårädda för varandra som sist haha. Ska nog gå ut med henne innan dom kommer också... Åhnej, ikväll måste jag lämna henne hos farmor och farfar också, ska jobba i veckan vilket ifs ska bli kul men tråkigt att komma hem när inte ebba i hemma. Men jag överlever nog.
Najnaj, om man skulle göra någonting vettit innan dom kommer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0