vad ska jag hitta på nu då?

Har precis nattat David, eller ja, ebba också. Hon vill helst inte vara uppe längre än till 10 så hon gick och la sig bredvid sängen med David hehe. Så söta. Idag har jag varit duktig, tvättat lite kläder och lagat mat. Hemmalagad tomatsoppa blev det, gott! Sen så har jag bakat paj också, och faktiskt småöppnat körkortsboken lite haha. Värdelös bok enligt mig, men antar att den måste läsas iaf en gång..

Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Finns ju ingenting på tv som är värt att titta på heller. Men det löser sig nog ska vi se!


<3


Kommentarer
Postat av: emmaaa

det bästa i början är ju borta, när han säger: "and i'm not five years old!" ;)

2011-06-09 @ 19:49:20
Postat av: nettisplettis

hahah :(

2011-06-13 @ 02:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0