mysiigt

Har haft en bra dag idag med min David, vakna tidigt men tog ett tag innan vi orkade gå upp. Blev också en mysig frukost som David kallade romantisk hehe. Städade lite och drog sedan till garaget där han skulle lära mig att fickparkera. Vi kom däremot fram till att han är en usel lärare, men tur hade vi för det var en kille där som förklarade precis hur man skulle göra och bra var ju det för då gick det bra och nu kan jag typ fickparkera!!

Under kvällen har jag haft det trevligt med carro, eve och sandra. Carro och eve kom hit först för att äta middag och ha det bra, dom drog sedan vidare och sandra kom hit för att prata om allt och ingenting. Nu gick hon hem till sitt med danni och jag sitter här och inväntar min David som är på väg hem till lilla mig. Han har varit hos per och malin hela kvällen och haft det bra hoppas jag haha. Godnatt alla fina människor där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0